Faktor twaalf zorgt voor volle Martinuskerk in Bussloo

In een overvolle Sint Martinuskerk, in kerstsfeer, gaf vocaal ensemble Faktor Twaalf samen met fluitisten van de Fluitschool ‘Toontje hoger’ van Herman Waanders een geweldig en sfeervol kerstconcert afgelopen vrijdagavond.

Met een afwisselend programma van bekende en onbekende kerstkrakers, wisten de twaalf zangers, o.l.v. Alette van Dalen, en afwisselend begeleid door fluitisten of pianist, basgitarist of drummer, een mooi kerstprogramma te brengen. Het publiek liet na elk nummer haar enthousiasme blijken door luid geklap en in de pauze en na afloop konden de zangers complimenten te over ontvangen. Met deze twee kerstconcerten is het prachtig muzikaal najaar-programma van de Martinus in Bussloo afgesloten.

Op het voorjaar-programma van het nieuwe jaar staan zes mooie concerten en een piano estafette genoteerd. Een estafette om de nieuw verworven vleugel officieel in te wijden. Vergevorderde amateurs en pianoleerlingen van Muziekles Twello zullen op 21 januari elkaar tijdens een concert afwisselen met de door hen gekozen muziekstukken, een keur aan pianomuziek en kunnen zal voorbij komen. Dit zal een zeer bijzonder pianoconcert worden. Kijk voor alle informatie op onze website.

Vergelijkbare berichten