Uitvaart

Sfeervol afscheid nemen

Om van het afscheid van uw dierbaar familielid een blijvend mooie herinnering te maken, staan wij met onze vrijwilligers van de Stichting Sint Martinuskerk Bussloo voor u klaar.

Door haar sfeer zal de St. Martinuskerk optimaal bijdragen aan het afscheid.

Via uw eigen uitvaartverzorger kunt u aangeven om van de Sint Martinuskerk gebruik te willen maken.

In overleg met de Stichting en uw uitvaartverzorger is er veel mogelijk om aan uw persoonlijke wensen te voldoen.

Mogelijkheden

Opbaring: in kerk of naastgelegen Wjnbergenhuis, mogelijk met overnachting van overledene.
Condoleance: te houden in de kerk of in het “Van Wijnbergenhuis”, het voormalige parochiecentrum, aan de Bussloselaan tegenover de kerk. Hier zijn ook royale sanitaire voorzieningen.
Avondwake en /of uitvaart: uiteraard in kerk.
Muziek: monumentaal orgel, eveneens rijksmonu-ment, of vleugel kan bespeeld worden door orga-niste/pianiste
Geluid: een goede geluidsinstallatie aan te sluiten op laptop/Ipad/ IPhone is aanwezig.
Capaciteit: In de kerk is plaats voor ca. 150 personen.
Parkeergelegenheid: dichtbij de A1 gelegen met een eigen parkeerterrein.

Aanvullende wensen

Afhankelijk van uw wensen, kan de Stichting koffie en/of koffietafel etc. verzorgen of kunt u naar één van de met ons samenwerkende restaurants, op loopafstand van de kerk. Wij adviseren u graag over de lokale mogelijkheden in Bussloo.

Wilt u meer informatie ontvangen of de kerk bezichtigen neem dan contact met ons op.

Neem voor algemene informatie contact met ons op via email: info@sint-martinuskerk-bussloo.org
of bel naar Eva of Ria: 06 53282294 b.g.g. 06 51852715