Trouwen

Sfeervol trouwen
De Sint Martinuskerk is een knusse, romantisch ingerichte kerk.
Voorheen was de Sint Martinus een katholieke kerk en de sfeervolle elementen zijn op smaakvolle wijze gehandhaafd.
De akoestiek is uitermate geschikt voor zangers of een koor. Maar ook met een kleine band of een geluidsband kunt u een eigen atmosfeer creëren op deze belangrijke dag in uw leven.

Trouwlocatie
De Martinuskerk is een van de trouwlocaties in de Gemeente Voorst.
U kunt uw eigen trouwambtenaar meebrengen.

Facilitering
We kunnen veel wensen faciliteren: vooraf de kerk versieren of bloemen plaatsen, een rode loper uitrollen, de klokken luiden, het orgel laten bespelen door een van onze vaste musici. We hebben goede lokale contacten om bijvoorbeeld een groot tv-scherm neer te zetten.
Veel is mogelijk.

Catering
In een straal van 3 kilometer zijn verscheidene uitstekende restaurants waar u uw trouwfeest kunt starten of voortzetten.
Wij brengen u graag met hen in contact.

Neem voor prijzen contact met ons op via email: info@sint-martinuskerk-bussloo.org of bel naar Eva of Ria: 06 28 66 53 18