AMAVERIA Vogel & Requiem

4 november 2023 20:00 uur - 22:00 uur

In een uniek verhalend concert met muziek over leven, liefde en dood brengt amaveria een beleving langs diepe dalen, warme herinneringen en uitzinnig liefdevolle momenten.
Een gevarieerd scala aan liederen door de eeuwen heen, verbonden door een unieke verhaallijn.
Het verhaal gaat over de personages Vogel en Requiem die beiden op hun eigen wijze omgaan met thema’s als leven, liefde en dood. Een verhaal vol warmte, herinnering, maar ook verlies en verdriet.
Wanneer we de tijd nemen om stil te staan bij het verdriet en we onze ogen openen voor de warmte om ons heen, kunnen we uitgroeien; groter en sterker dan voorheen. Daarbij doet het ertoe om te leven in het hier en nu, om herinneringen te maken. Wanneer het eenmaal zover is dat de dood voor de deur staat, koesteren we de herinneringen om de doden levend te houden.
Zou het niet de moeite lonen om te genieten van de tijd?
Amaveria wordt gevormd door Michal de Jong en Nienke de Jong-de With. Schoonzussen en twee authentieke en pure zangeressen die een sfeervol gevarieerd repertoire brengen voor iedere gelegenheid. Een optreden van Amaveria staat garant voor gevarieerd en professioneel optreden. De jarenlange verbinding en het plezier met elkaar is te horen in hun bijzondere uitvoeringen.

Bestel hier uw toegangskaarten à € 17,50

4 november 2023