Piano estafette-concert

zondag 21 januari 15:00 uur - 17:00 uur

Op zondag 21 januari, aanvang 15.00u, wordt de aan de Martinuskerk geschonken vleugel ingewijd met een piano-estafette. Leerlingen van MuzieklesTwello en andere pianisten, amateurs en semiprofessionals, jong en oud, laten hun passie voor pianomuziek horen.

Elkaar aflossend zullen ze muziek van Einaudi, Glass, Merkies, Durand, Chopin, Bach, Szymakowski en anderen spelen.
Op deze wijze wil de Stichting Martinuskerk Bussloo de schenker bedanken en middels een vrijwillige bijdrage geld inzamelen om de kosten voor de inmiddels gerestaureerde vleugel te voldoen.
Het wordt een bijzonder concert, dat vooral een aanrader is voor alle liefhebbers van pianomuziek en jeugdigen die er over denken piano te gaan spelen.

Voor de entree van dit concert vragen we een vrijwillige bijdrage ten behoeve van de kosten van de restauratie.

zondag 21 januari