Maelisagno Trio – Verrassend klassiek

zondag 17 november 15:00 uur

Het Maelisagno Trio, bestaande uit sopraan Anneloes Kriek, celliste Gemma Smit en accordeoniste Ilse Kok is een ensemble waarin de expressiviteit van de menselijke stem, de warme klank van de cello en de veelzijdigheid van de accordeon de dialoog met elkaar aan-gaan, in woord en in klank.
Het trio brengt concertprogramma’s vol klankkleurrijke arrangementen waarin de magie van Maelisagno tot haar recht komt. Ieder stuk heeft zijn of haar eigen verhaal, net zoals elke muzikante in het trio haar eigen verhaal heeft.
De muziek die deze muzikantes spelen is een afspiegeling van het leven, waarin uiteenlopende emoties en ideeën zoals vreugde en verdriet of liefde en haat naast elkaar bestaan of dwars door elkaar heen lopen. Op het programma onder andere Yo soy María van Astor Piazzolla, Youkali van Kurt Weill en Anantango van Gorka Hermosa, aangevuld met werken van o.a. Barber, Delibes, Strauss en Purcell.

Bestel hier uw kaarten

zondag 17 november