Kerstconcert Faktor Twaalf

22 december 2023 20:00 uur - 22:00 uur

Dit vocale ensemble onder leiding van Allette van Dalen komt met een speciaal kerstprogramma met overbekende en onbekende kerstliederen.

Het ensemble doet dit optreden samen met leerlingen van fluitschool ‘Toontje hoger’ van Herman Waanders. Ook zal Allette van Dalen naast het dirigeren een muzikale bijdrage geven. Een warm gevarieerd programma om de Kersttijd mee binnen te gaan.

Faktor Twaalf is een ensemble dat met een uitgebalanceerde klank en met veel enthousiasme haar publiek wil vermaken. Dat is de belangrijkste doelstelling. Natuurlijk gaat Faktor Twaalf voor muzikale kwaliteit, maar wil ook graag andere kanten van zichzelf laten zien. Met een beetje theater en een beetje kleinkunst wil de groep laten zien meer te kunnen dan enkel mooi zingen. Het repertoire bestaat voornamelijk uit lichte muziek, zowel Nederlands- als Engelstalig; je zou het Top 2000 repertoire kunnen noemen.

Entree à € 17,50 | tot 18 jaar € 10,- | tot 12 jaar gratis

Bestel hier uw toegangskaarten