Vrienden van Sint Martinuskerk

De Stichting Martinuskerk heeft support nodig om het kerkgebouw om te vormen tot een culturele en spirituele ontmoetingsplaats voor jong en oud.
We hebben een start gemaakt met een programma, maar voor een goede ontwikkeling vragen we uw vriendschap en financiële ondersteuning.

Wat krijgt u voor uw vriendschap?

• U verbindt zich met een inhoudelijk initiatief dat de kern Bussloo en de Stedendriehoek cultureel en spiritueel verrijkt.
  • Voorinschrijving op lezingen en cursussen
  • Previews bij bijzondere concerten

Wilt u vriend worden?

U wordt al vriend door per jaar 25 euro te doneren. Meer mag natuurlijk ook.
Stuur ons een mail met uw naam, adres en telefoonnummer, dan verwelkomen wij u graag als vriend Klik hier.
We sturen u elk jaar een uitnodiging voor donatie.
U kunt ook telefonisch contact opnemen met één van de bestuursleden, het algemene telefoonnummer van de Stichting staat hieronder.

Ook kunt u ons machtigen jaarlijks een bedrag van uw rekening over te schrijven. Vul het machtigingsformulier in

Omdat Stichting Sint Martinus Bussloo een erkend ANBI instelling is, kunt u uw gift aftrekken van de belastingen.